Sofia Lindström

Sladder pass!

Publicerad 2012-08-24 18:50:55 i Vardag,

Självklart sket sig dagens ridplaner idag oxå! Vilma hoppade med Gösta så jag varken ville eller kunde plocka om allt!
 
Hur som helst - Bello var hur fin och lätt som helst, medan jag sladdrade runt som en kokad sparris på hans rygg!
Kunde knappt rida lätt utan att mina ben ville gå av och kunde inte hålla om med benen så det känndes som att jag höll all balans i tyglarna!
 
Travade mest runt på volter och galopperade på rakorna! Inte ett av de bästa passen men Bello var super lätt och fin så honom är jag nöjd med! :)
 

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2012-08-24 22:41:06

Gå in och kolla om det var du som hade veckans Failbild! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela