Sofia Lindström

Saker ni kanske inte visste om mig och Bello

Publicerad 2012-08-25 11:27:00 i Vardag,

10 fakta om mig!
 
♦ Jag är otroligt mörkrädd.
♦ Jag är en riktig slappis och mys gris.
♦ Jag tror allitid att det ska stå någon utanför fönstren eller i badrummet hemma.
♦ Jag är expert på att skämma ut mig.
♦ Jag har jätte svårt för matte, klarade knappt matte A och B men har ändå valt matte C.
♦ När jag var liten var jag var jag super tjock och folk pekade och skrattade på mig när jag var med mina föräldra på semester! ^^
♦ Jag dricker ca 1 och en halv liten mjölk om dagen, mamma och jag dricker 10 liter i veckan tillsammans.
♦ Jag har vart sjuk sedan December förra året och inte förens nu har de hittat felet på mig!
♦ Jag började dansa när jag var 5 år.
♦ Min mamma brukar förväxla mitt och hundens namn, så jag brukar kallas för Pippi!
 
 
10 fakta om Bello
 
♥ Bello älskar snö
♥ När han hoppas "läskiga" hinder blir han stolt över sig själv och bockar av glädje!
♥ Han kan be om godis genom att lyfta på benen!
♥ Han kan skillnaden på höger ben och vänster ben. Säger jag vänster lyfter han sitt vänstra ben och tvärt om.
♥ Han vill dricka ur vattenslangen när man duschar honom!
♥ Han är kännslig för ljud (fast det har blivigt bättre) om man är snorig och drar in snoret i näsan får han rycket och börjar slå med huvudet!
♥ Han älskar att göra som Vilmas hästar, busar de gör han gärna oxå det!
♥ Han har världens gosigaste mule!
♥ Han hade massa 9or på treårstestet
♥ Hans pappa är den välkända feliciano, därav hans extremt snygga utseende! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela