Sofia Lindström

Promenerat och laggt undan

Publicerad 2012-08-02 20:03:02 i Vardag,

Nu på kvällen har jag och mamma tagit en promenad med hunden! Samma sväng som vanligt och då går man förbi sharpman, när vi gick förbi såg vi att det fortfarande var öppet så vi hoppade in lite snabbt och testade ut en ny säkerhetsväst som vi lagt undan tills imorgon efter som vi inte hade med oss plånboken!
 
Åker ju till Åby på söndag och då måste jag ha en väst eftersom jag kommer ha hoppinriktning! Har just nu ingen egen väst efter som jag sålde mig Airo wear väst till en tjej som jag träffade på Åby förra året!
Anledningen till att jag sålde den var för att jag inte trivdes med den, fick lixom bara en klumpig och jobbig kännsla när jag hade den på mig!
 
Testade i alla fall lite och valde ut en svart Riders Company i storlek "14 år", satt kanon och var så skön en väst nu kan vara enligt mig!
Lite komiskt att den är "för" 14 år och de senaste ridbyxorna jag köpte var det storlek 156 i, känns som att jag krymper och blir yngre istället för tvärt om! ^^
 
Imorgon blir det en tur till Hööks och travshoppen, nytt träns och insektsspray ska inhandlas, kanske ett till schabrak! (A)
 
Här är en bild på dagens köpte schabrak! (Tror det var det i alla fall :O )
Ett nytt sverige schabrak från Lami Cell

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela