Sofia Lindström

På önkelistan

Publicerad 2012-08-15 11:13:30 i Vardag,

Nått som ligger högt på min Önskelista just nu är detta träns från Dyon working collektion, fast ett svart!
Så himla smart med snabbspännena till bebb och hakrämm! Har ju ett par gummityglar från Dyon och de är så himla sköna, synd att inte de oxå har snabbspännen!
På alla mina träns, hur mycket jag ön puttsar så blir varken tygel eller bättspännena mjuka, alltid lika svåra att få i, så detta är en super bra uppfinning för mig med dåligt tålamod och svaga fingrar! ^^
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-08-15 11:28:36

haha, tycker det är så fruktansvärt fult med snabbknäppen, men det är ju så jäkla praktiskt!
Älskar dessutom nosgrimman, hur snygg som helst!

Svar: Tycker inte heller det är speciellt snyggt men som sagt, super smart och lätt!Nosgrimman har jag haft svårt för då jag annars gillar breda paddade nosgrimmor men gillar denna bättre och bättre! :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Postat av: T U S S I E & L O N D O N

Publicerad 2012-08-15 11:46:27

Superfin blogg, allt bra? (: Kika gärna in på min blogg, tror inte att du kommer ångra dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela