Sofia Lindström

När hände detta?

Publicerad 2012-08-27 19:15:53 i Bello, Vardag,

Hej på er!
 
Lång men slapp skoldag och jag kom hem sent!
 
Har i alla fall vart hos Bello nu, började med att skritta honom på asfalt, en annan väg än vad vi brukar! I början gick det bra och sedan blev han spänd som en pilbåge! Tittade på allt och blev rädd föpr det mesta! Kunde inte stå stilla så då började han slå med frambenen och påvägen hem flög han i luften när han fick syn på en stubbe, modig kille! (Y)
 
Avslutade med att jogga honom lite nere på banan och där var han super fin och avslappnad!
Efter ridningen putsade mamma och jag av dressyrtränset och dressyrsadeln, samt lade in nytt spån i Bellos box!
 
Kom precis hem och har tvättat gårdagens gröna outfit, ska snart käka och sedan plugga lite!
Imorgon blir det ännu en sen dag i skolan och på kvällen blir det träning igen!
 
Från när Bello skrittades på Åby!
Han är så fin på denna bilden! :') Och som ni kanske ser så har jag inte min egen hjälm på mig. Min var på tork efter som det regnat så jag fick låna Claras Uvex. Riktigt skön men jag ser ut som en manlig alien apa frammifrån! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela