Sofia Lindström

Morgon ridning igen!

Publicerad 2012-08-25 11:49:10 i Bello, Vardag,

Godmiddag på er!
 
Idag blev det morgon ridning igen, var borta vid 10 ungefär, släppte ut de andra hästarna och gjorde sedan i ordning Bello!
 
Blev ett mycket travarbete på banan idag, hade hoppsadeln för att överleva med min träningsvärk och det gick mycket bättre med den än med dressyrsadeln!
 
Lade mest fokus på mig själv idag, jämnt stöd i båda händer, lugna och stilla händer och allt sånt!
Stundvis funkade det riktigt bra och andra stunder inte riktigt lika bra!
 
Men jag är nöjd, Bello skötte sig bra även om han försökte han komma undan arbetet några gånger, men han var fin och mjuk!
 
Imorgon hoppas jag att min träningsvärk är borta för då är det träning för Monica som gäller! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela