Sofia Lindström

Kort dag!

Publicerad 2012-08-30 14:16:10 i Vardag,

Kort dag med ensast två lektioner idag, svenska B och matte C, hade även ett möte med min Projektarbetes handledare!
 
Kom hem vid 1 och då blev det att käka lite och nu sitter jag här!
Ska plugga lite innan det blir att åka bort och mocka till Bello, han får vila idag istället så jag kan plugga på läxorna tills imorgon!
Imorgon åker jag till stallet vid 8a tiden och rider innan skolan, blir nog bra!
 
När jag pluggat och mamma jobbat klart åker mamma och jag till Linköping. Jag ska köpa lite block och en pärm till projektarbetet och kanske en till tavelram till bilden av Bello som ska förstoraa! :)
 
På lördag blir det träning för Monica! :)
 
 

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2012-08-30 17:33:18

Vad går du för gymnasie? :)
---
Du missar väll inte bloggtävlingen som avslutas imorgon? http://lulearyttare.blogg.se/2012/august/bloggtavling-vinn-fleecelindor.html

Svar: Går på Holavedsgymnasiet i Tranås, Estetiska programmet med dans inriktning! :)Är redan med! ;)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela