Sofia Lindström

Kommer inte på någon rubrik!

Publicerad 2012-08-17 19:27:00 i Shopping, Vardag,

Hemma från Linköping och har precis tryckt i mig en kebabtallrik, och snart blir det att promenera bort den med mamma och hunden! ;)
 
Blev som sagt lite shopping, lite smått och gott!
 
Värmeskydd, puderborste, puder och ögonbrynspenna, allt från H&M utom värmeskyddet som är från Åhlens
Långärmad tröja från Gina, den är militärgrön egentligen men min iPhonekamera tyckte inte det!
Svarta leggins, även dem från Gina
Linne som oxå är från Gina, bara 29 kr, WOHO! :D
 
Tavelram från IKEA, fick ju en jätte fin förstorad bild på Lisa så nu ska jag ta mig i kragen och förstora en på Bello oxå och sedan sätta upp dem på väggen över sängen! :)
 
 
Och äntligen hade detta träns från Hööks kommit in i storlek full så jag passade på medans det fanns kvar! Ska ha det till hoppningen så tar nog hem det gammal hopptränset (som förövrigt är Lisas) och bytter pannband, sätter dit bett och tyglar imorgon, sen ska han få inviga det typ på söndag eller måndag kanske? :)
 
Blev även en hylla och galgar, men inget kul att visa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela