Sofia Lindström

I tid!

Publicerad 2012-08-16 18:20:46 i Bello,

För en gångs skull hade jag god tid på mig att fixa Bello innan träningen!

När det är skola och mamma jobbar brukar jag få packa, borsta och putsa stövlarna på 30 minuter, vilket är allt för lite tid om hästen har rullat sig - som Bello gärna gör!

Men idag hade jag en och en halv timma på mig, skönt! Hann verkligen göra honom skinande ren och fixa stövlarna och det andra! Skönt att slippa stressa!

Sitter just nu i bilen, poppar musik och äter godis för att höja blodsocker nivån och få lite energi!
Åt dock precis en super äcklig godis och smaken försvinner inte, uhä!

Uppdaterar er mer när vi kommer hem sen, vilket lär vara runt halv 10 tiden! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela