Sofia Lindström

Hoppning hemma del 1

Publicerad 2012-08-02 17:48:48 i Bello, Vardag,

Nu har jag fixat ett youtube konto och fått upp första delen från hoppningen så den får ni se nu!
Missen ser betydligt mindre brutal ut än vad den känndes när man satt på! ^^ Han hade kunnat hoppa hinder tre om jag velat men jag valde att styra ifrån honom då jag kännde att det inte skulle bli bra annars!
 
Som sagt så var vi båda rätt trötta så jag skyller faktikt misstaget på det! Att han rev hinder ett var bara lathet!
 
 
 
Laddar upp del två på youtube nu, den kommer här när den är klar!

Kommentarer

Postat av: Linn Ingvarsson

Publicerad 2012-08-02 17:57:40

Svar: Själva lacket ska man inte putsa, den kan man polera med ett par strumpbyxor så blir det glansigt (:

Svar: Okej, tack så mycket! :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela