Sofia Lindström

Hoppat!

Publicerad 2012-08-01 15:58:38 i Bello, Vardag,

Hoppade Bello lite på banan idag tillsammans med Vilma och Gösta!
 
Hoppade fram lite och sedan hoppade jag banan som vilma och jag byggt upp två gånger!
Ibörjan gick det ritkigt bra men sen blev det lite missförstånd och lite knas med avstånden så det blev några konstiga språng!
Ena gången kom vi helt konstigt på A hindret i en 3kombination och då stämde inte resten heller så fick styra ifrån sista hindret! Andra gången blev hinder B fel (om jag minns rätt) och sista hindret som var en mur stämmde inte avståndet så han hoppade det nästan stillastående, utan att riva, duktig är han i alla fall!
 
Banan låg på runt 1.00 - 1.05m, duktig kille! Kännde verkligen att han var trött så har förståelse för de missarna som blev, även jag var väldigt trött så det berodde nog på oss båda!
 
Vilma filmade lite och även om missarna är med så laddar jag nog upp det senare ikväll eller imorgon!
 
Ska om ett tag byta om och sedan åker vi in till Skänninge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela