Sofia Lindström

Hemma!

Publicerad 2012-08-11 20:15:02 i Vardag,

Hej på er!
 
Är hemma från Åby och nu sitter jag och chillar!
 
Avslutade lägerveckan med hopptävling! Startade 1 meter med Bello och han var super fin, orkade inte hålla ihop honom till hinder 8, så avstånden blev lite fel så han rev, men annars var det felfritt! Är super nöjd och han var så fiiin!
 
I torsdags var det lydnadshoppning, red en häst från Åby - en fjording som heter Jessicka, var skeptiskförst men det var kul att rida något annat! Gick väldigt bra!
På eftermiddagen var det uteritt och även då red jag fjording, hon jobbade på så bra för att hänga med och hålla farten med de andra större hästarna, sööt! ^^
 
På kvällen efter maten skrittade jag Bello barbacka på banan, red mycket volter och han känndes jätte bra, han brukar ju vara svår i skritt men det gick rätt lätt!
 
Igår på förmiddagen var det hoppträning inför idag, hoppade lite linjer och valde höjd inför hoppningen idag!
På eftermiddagen var det jymkhana och då red jag jessicka igen, ääälskar jymkhana (som jag inte kan stava till) sååå himla kul och hästarna verkar oxå tycka det är roligt!
Sista grenen var "fånga äpple i en vattenhink" och efter det såg det ut som om någon försökt dränka mig, var typ 3 gånger så blöt som alla andra ^^
 
Mitt lag vann, måste berott på att vi hejjade så mycket på varandra, jag har knappt någon röst idag! ^^
 
Kom hem till stallet vid 2 tiden idag, lämnade Bello direkt i hagen och tog ut knopparna!
 
Gick in i stallet som är nymålat och lämnade lite saker samt fyllde på lite spån i Bellos box! De som har haft frosty hade redan spånat upp det mesta i vår box men jag lade in lite till!
 
Nu på kvällen har Linnea som har Lisa och hennes mamma vart här, de hade med sig två presenter till mig! En super fin tavla med en förstorad bild av Lisa i, den ska upp på väggen så fort som möjligt!
Sen hade även Linnea pysslat ihop ett jätte fint fotoalbum med massa bilder på Lisa i, verkligen fiiint!
 
Imorgon ska jag till nykyrka och kolla på Linnea och Lisa när de tävlar, kul kul! :)
Ska även försöka ladda upp lite bilder från veckan! :)
 
Skrev visst världens längsta inlägg, hoppas ni orkar läsa!
 
Bild från passet när vi hade sitsträning, försök er aldrig på det i dressyrsadel = kraaamp i ljumskarna!
Ser förövrigt ut som en yttepytte dvärg som rider på en kamel! (Y)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela