Sofia Lindström

Händer inte mycket!

Publicerad 2012-08-13 19:13:01 i Vardag,

Efter att jag bloggat i morrse så åkte jag och pippi till stallet, mockade och borstade min fining innan jag släppte ut honom igen!
 
Åkte hem och fixade mig och käkade lite innan jag åkte hem till Elin. Vi drog ganska direkt upp till skogen och var ute på powerwalk i 40 minuter innan vi åkte in till stan och solade! Efter det åkte jag hem och sedan dess har jag inte gjort speciellt mycket. Väntar på mamma och pappa och sedan blir det mat!
 
Måste gå och hämta laddaren till telefonen men orkar verkligen inte. Har ni kännt den känslan någon gång? Det måste väl alla ha gjort! Man vill eller måste göra men orkar verkligen inte ta tag i att resa sig från där man sitter, haha i-landsproblem! ^^
 
Efter maten blir det nog filmmys från sängen, om jag inte somnar innan dess! (Y)
 
Fina Firre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela