Sofia Lindström

GUD VAD SKÖNT!

Publicerad 2012-08-24 09:21:10 i Vardag,

Vad skönt det var att vakna tidigt, har hunnit med allt som ska göras idag förutom ridningen, skulle hunnit med den om jag inte gjort en massa annat!
 
Har i alla fall damsugit och moppatgolet i hela huset, städat av i badrummet, städat av i mitturm, bäddat sägen, bäddat mammas säng, vart på promenad med hunden och gjort mig redo för skolan, och det är till och med en timma kvar tills jag måste åka till tåget!
 
Hade jag inte tagit tåget hade jag kunnat vara hemma ännu längre, fast åker jag nu hinner jag med lunch i skolan vilket är skönt för då slipper jag tänka på det här hemma! ;)
 
Har även gjort ett par tidsinställda inlägg som ploppar upp under dagen!
 
Just nu håller jag på att ladda ner avsnitt 9 från sesong två av AWKWARD, bästa serien någonsin!!
 
 
Nu blir det nog ingen mer bloggning förens jag kommer hem från stallet i eftermiddag!
 
Hoppas ni alla får en bra dag, i skolan? På jobbet? Hemma? Hoppas ni får en bra dag var ni än är och vad ni än gör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela