Sofia Lindström

Gäspeli gäsp!

Publicerad 2012-08-03 23:29:32 i Vardag,

Hemma från syster nu! Där bjöds det på grillat, potatisgratäng, sallad och grillad halloumi ost, och till efterrätt blev det vit chokladmouse med hallon som mamma och jag gjort här hemma, riktig gott om ni frågar mig! :)
Satt ute på altanen under värme element i taket och pratade och hade det trevligt!
 
Åkte hem efter 10 någon gång och då blev det stallet direkt för att ge hästarna natt hö. Vilmas familj åkte till danmark idag för att stanna där hela veckan, så hennes hästar har fått flytta iväg denna vecka så just nu är det bara Bello och Vilmas B ponny hemma så vi har hand om stallet till på söndag då vi åker, och då flyttar även frosty över veckan!
 
När vi kom hem packade jag lite till, lade ner alla Bellos "kläder" i en stor ullared kasse! Ska fortsätta packa mer imorgon, bada Bello och se till att ha allt klart. Ska även kolla hur det ser ut på kontot och kolla om jag har råd att kosta på mig ett Shockemöle hopp schabrak, har nästan inga hoppschabrak och de jag har börjar sjunga på sista versen om man säger så.. ;)
 
Ska väl snart sova, mycker att göra imorgon så kan inte sova bort halva dagen, vilket jag dock inte brukar göra men man vet ju aldrig! ;)
 
Bjuder på denna charmiga bild på vår lilla Greta! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela