Sofia Lindström

Gäsp!

Publicerad 2012-08-17 09:21:12 i Vardag,

Godmorgon på er!
 
vaknade tidigt i morrse, pappas väckarklocka gick igång med radion då han inte stänger av sitt alarm på lediga dagar.. Så jag fickligga och lyssna på nyheterna och någon himla skit musik i 30 minuter innan jag insåg att han troligtvis inte hör - eller bryr sig!
Baknade i väggen och då stängde han av, men då var det självklart försent att somna om...
 
Har precis käkat frukost och läst lite bloggar, ska väl åka till stallet snart! Tror jag skrittar Bello lite barbacka och sedan putsar hans träns.
Jag och Vilma skulle åkt till Linköping men så blev det inte sen i alla fall så vi får väl se vad jag lyckas hitta på för att fördriva dagen! (Y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela