Sofia Lindström

Finaste!

Publicerad 2012-08-20 16:04:41 i Vardag,

Hej på er!

Dåligt bloggande men har verkligen inte haft tid!

Vaknade vid halv 9 och bestämde mig för att rida Bello innan Linköping i alla fall!
Så skyndade bort till stallet och mötte Vilma!
Joggade Gösta åt henne efter gårdagens tävling tillsammans med Vilma och Mazza!

Sedan var det dags för Bello och Ebbas tur, de red vi uppe på vallen och Bello var hur fin som helst!
Skriver mer om passet senare!

Just nu sitter jag på tåget, åker hem från Linköping helt ensam!

Efter ett par timmar med shopping och lunch gick Vilma till sin körlektion och jag åkte hem!

Oturligt nog har jag glömt mitt tågkort hemma! Har ju fått från skolan så att jag åker gratis när jag vill mellan Tranås och Norrköping men självklart låg det i den andra plånboken!
Fick alltså betala biljett och när tågvärden kom visade det sig att mitt köp inte gått igenom, vilket jag hade trott!

Han lät så himla otrevlig och när jag sa att jag skulle gå och testa igen lät han skit sur och sa att sånna kort som jag har aldrig brukar funka i deras automater - som om det är mitt fel???

Fick följa med honom och betala i hans lilla hytt så allt löste sig tillsluts!
Och efter detta kommer jag aldrig glömma kortet igen!

Snart hemma så bloggar mer då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela