Sofia Lindström

En liten ny!

Publicerad 2012-08-30 20:24:00 i Shopping, Vardag,


Idag när mamma och jag var inne i linköping så blev det självklart ett besök på Hööks, alltid ett obligatoriskt besök även om man inte har några köp planerade!
 
Idag kom vi ut med två saker, jag en och mamma en!
Jag fick med mig en änkel huva till Bello. Han har så himla breda parabol öron där alla knott och fugor gärna flyger in, samtidigt är han ganska rädd om öronen så han irriterar sig på det väldigt mycket!
 
Därför passade jag på att köpa en billig huva! 99:- kostade den, helt marinblå med stretchigt tyg i öronen, vilket är kanon då Bello har lite speciellt formade öron!
 
Mamma kom hem med en bok om Maria Gretzer, hon har ju tränat och tävlat Feliciano så det kan vara intressant att läsa om hur hon laggt upp träning med mera! 49:- kostade den, tror jag ska kika lite i den ikväll faktiskt!
 
Imorgon har jag sovmorgon och börjar inte förens vid halv 12 men ska upp vid 8 för att rida innan jag åker iväg till skolan! Har två lektioner och sen på kvällen kommer tjejerna som ska vara med i mitt och Jonnas projektarbete hit för lite planering, pizza och bad i jacuzzin! Kommer bli nice! :)
 
Ska nog testa luvan redan imorgon, kommen en utvärdering om den senare! ;)
 


Såhär ser den ut i alla fall, änkel och billig, TOPPEN! (Y)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela