Sofia Lindström

Eftermiddag och morgondag!

Publicerad 2012-08-07 21:25:21 i Vardag,

Skrev ett långt inlägg och allt försvann....
 
 
Skrev ju var vi gjorde på förmiddagen och på eftermiddagen så hoppade vi studds i ridhuset!
Började med att hoppa utan tyglar, sen utan stigbyglar och sen utan både tyglar och stigbyglar, känner mig som en munk när jag hoppar utan stigbylar men det är väl bara att öva! ;)
 
Imorgon blir det markarbete på förmiddagen och på kvällen så blir det att hoppa på Grand prix hindren! Det är bra träning för både mig och Bello, något vi behöver så det blir bra! :)
 
Mamma och pappa kommer även hit imorgon, ska skicka hem smutts saker, få hit hö till Bello och lite saker till mig bla hörlurar och energi dricka!
 
Nu har jag precis vart nere hos Bello och gätt honom hans natthö! Stannade kvar och myste ett tag, gose hästen!
Älskar honom så otroligt mycket, världens finaste och bästa vänn!
 
Älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela