Sofia Lindström

Blö blö blö!

Publicerad 2012-08-04 23:44:58 i Vardag,

Ligger i sängen nu! Har lagt en himla massa tid på att jaga en sjukt irriterande surrfluga! Annars har jag försökt slå mitt eget rekord i temple run, kollat Facebook, bloglovin, twitter och instagram! Men nu då? När jag kollat allt och fortfarande inte kan sova??? Gäspar och är trött, men inte tillräckligt trött.. Ägnade ett par minuter åt att stirra rakt upp i taket - fööör tråkigt! Har pratat med Linn och vi är världens lyckligaste, varför får ni veta någon annan gång! Om 13 timmar och 19 minuter (när jag skriver detta) är det samling på Åby, sjukt kul!! Och lika lång tid tills jag träffar bästa Linn igen,läääängtar!!! Svamlar om allt och inget nu, men detta blev ju ett rätt bra tidsfördriv, eller egentligen inte för det har bara gått 3 minuter.... HATAR ATT INTE KUNNA SOMNA!!!!!!! Ska försöka i alla fall, godnatt så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-08-05 02:19:04

Nej va häftig du har gjort den!! :O<333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela