Sofia Lindström

Bakar tårta!

Publicerad 2012-08-04 13:21:09 i Vardag,

Hej på er!
 
Full rulle här hemma men nu tar jag en liten paus!
 
Började dagen med att packa klart allt som kan packas idag så nu ska bara sadlar och sånt in i transportskåpet och resten ska in i bilen!
Efter det började jag modellera en lite häst i socker pasta och sedan gjorde jag tårtan jag ska ta med till Åby! Fyllde den med chokoladpuddig och jordgubbsgrädde, spacklad med grädde och täckt med grön marsipan och så ska även en lilla hästen på så småning om!
 
Chillar som sagt lite nu och sen blir det att åka in till stan och köpa godis och sedan packa ut i bilen! Sist men inte minst ska Bello badas, dubbel shampoonering och massage!
 
Såhär blev hästen jag modellerade fram i sockerpasta! första gången jag modellerar till tårtor eller liknanade och första gången jag använder socker pasta så jag är super nöjd med resultatet!
 
Visar er bild på det färdiga resultatet senare! :)

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-08-04 13:28:53

Nej va gullig!! Den kmr passa as bra på tårtan de lovar ja och ja kan inte vänta tills ja får smaka på tårtan mästerkocken! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela