Sofia Lindström

Back in bed!

Publicerad 2012-08-19 18:08:57 i Vardag,

Hemma efter dagens farande nu!
 
Först ett riktigt bra pass på Bello, skaaa skriva om det lite senare!
 
Kom hem och chillade 15 minuter innan mamma och jag åkte och köpte lunch på donken som vi åt påvägen till Motala. Var framme preciiiis innan Vilmas första start, 120, så det var precis att jag han fota den, efter den var det lite chill tid innan hon startade en 130. Resultat tror jag ni kommer kunna läsa på hennes blogg om ett tag http://vilmaahagen.webblogg.se/
 
Efter den rundan hoppade jag och mamma in i bilen igen och åkte hem, blev varsin glass oxå, efter mycket om en men. Hon som sålde glassen hade ingen koll alls och kunde verkligen inte räkna, kaos!
 
Något annat som har vart knäppt idag är vädret, verkligen växlat mellan AS varmt till mulet och blåsigt! SVårt att välja kläder då vill jag lova!
 
Ajja, kom i alla fall hem för en stund sedan och nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen och stanna där tills imorgon, typ! ^^
 
Ne då, men ska duscha nu sedan ska jag skriva om dagens ridpass, kan tala om redan nu att jag är SUPERNÖJD!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela