Sofia Lindström

2 dagar!

Publicerad 2012-08-03 10:20:01 i Vardag,

Godmorgon!
 
Gud vad svårt jag hade att somna igår, det var as varmt och jag bara vände och vred på mig hela tiden. Gick upp på toa vid 2 och efter det somnade jag i alla fall någorlunda bra!
Vaknade vid 9 och nu har jag precis käkat frukost och ska väl snart byta om och göra mig redo för stallet!
 
Vädret ska vara riktigt svajigt idag så vet inte om jag är så sugen på en långt uteritt då jag inte har några regnkläder - värdelöst att de är borta!
Efter det blir det Hööks och travshoppen med mamma!
 
Vill ha ett nytt träns från Hööks samt en förbygel, ska kolla på hööks oxå om det finns där som är ännu billigare än det från hööks, skulel vara lite trevligt att spara på pengarna i plånboken! ;)
 
Annars är jag som sagt på jakt efter ett super bra insektsspary som håller borta alla flygfän, inte bara flugor och myggor utan även bromsar! Vilma har ett som verkar kanon men det är rätt dyrt för att vara en liten spray flaska! Men om det nu är så bra som Vilma säger så kanske det är värt pengarna?
 
Nu ska jag sluta tjata om det här och ta tag i livet i stället! Måste ju börja packa och greja idag oxå så jag inte missar nått, ska även hem till min syster som fyller år idag!
 
Kommer nog bli rätt dåligt uppdatering idag för jag kommer ha väldigt fullt upp med allt som sak göras, men ska försöka fåtill lite bloggning senare! :)
 
Bidl från när jag var och red Lisa förra (?) veckan, åååh gulle ponnyn! Önskar jag var 6 år yngre!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela