Sofia Lindström

Work Work!

Publicerad 2012-04-21 13:02:36 i Bello,

Så då var jag hemma från stallet!

Plockade fram lite bommar, 4 galoppbommar med 3 meter mellan. Lade även ut em bom på medellinjen som jag hade tänkt träna galoppombyten över!

Dock blev det inte så mycket bommarbete! Bello höll på att fjanta sig för småsaker så jag lade ner mer tid på att jobba med formen och sånt! Efter ett tag gick faktiskt skrittarbetet väldigt bra, har nog aldrig gått så bra hemma.
Så även fast det inte blev som tänkt så är jag ganska nöjd ändå!

Packade in alla ridgrejer i bilen och för imorgon är det träning för Monica igen, hoppas på ett lika kul pass som förra veckan! :)



Fick en kommentar om ifall jag skulle kunna göra ett videoinlägg där jag vissar stallet och ja det skulle jag väl kanske kunna göra, måste dock städas lite först! ^^


KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela