Sofia Lindström

Visar stallet!

Publicerad 2012-04-27 12:42:50 i Vardag,

Här kommer videon jag filmade förra veckan där jag visar hur stallet ser ut! ganska stökigt på vissa ställen, men man hinner lixom inte hålla årdning på allt hela tiden, men vi städar iordning någon gång i bland när vi känner att vi har tid och lust till det! I slutet blir även filmen lite blurrig och snurrig men ni missar inget viktigt!

Dessutom är jag sjukt täpt i näsan, vet inte om det märks men jag hör det i alla fall! ^^



Trivs i alla fall sjukt bra i detta stall, hemma hos min bästa vän! De är alltis flexibla, vi hjälps åt och behöver man något får vi alltid låna av varandra! De sköter även ut och insläpp (vi tar vissa helg morrnar för att de ska få sovmorgon och kvällar om det behövs) Helt okomplicerat helt änkelt!
Om något är neggativt så är det att det fins lite dåligt med ridvägar om man ska rida ut, men tillräckligt många för att jag ska klara mig, så det klagar jag ändå inte på!
På vintern är det även SVINHALT upp och ner till/från gödselstacken, men det beror ju bara på mina sjukt hala stövlar och den dumma snön!
Ne men som sagt, kunde inte haft ett bättre stall att stå i, hästarna trivs, lagom stora hagar och stoora ljusa boxar, helt toppen! :)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela