Sofia Lindström

Upp och iväg!

Publicerad 2012-04-08 09:23:23 i Vardag,

Hej och godmorgon!

Idag ser det faktiskt ut att vara riktigt fint väder ute, i alla fall när man kollar genom fönstret!
Ska snart bort till stallet och rids Bello tillsammans med Vilma!

Anledningen till att vi åker så tidigt är för att mamma har utsläppet i stallet så då passar jag på att åka dit tidigt så jag hinner med massa annat idag!
Mamma och jag ska nämligen in till Linköping för lite shopping, tror jag kan få med mig en hel del från Gina tricot om jag känner mig själv rätt! ;)

Nu nu blir det duschen, vet dumt innan stallet men måste få håret tvättat så att det torkar innan vi ska till Linköping! Annars lär det vara blött hela dagen!

Bloggar mer sen när jag vart i stallet!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela