Sofia Lindström

Träningen igår!

Publicerad 2012-04-10 19:57:54 i Bello,

Okej, träningen igår då!

Red mycket på en volt, och gjorde öppnor på långsidorna, försökte oss även på att göra det på böjt spår men det blev inte riktigt lika lyckat!

Är mest missnöjd med min egen ridning, eller jag fick ingen bra kännsla. Jag kände mig skumpig som en studdsboll, klumpig och tung. Mina armar och händer ville inte sammarbeta, jag var stel och sne och ne fy fick verkligen ingen bra kännsla alls!

Men Bello gjorde det jag bad honom, men efter som jag red dåligt böev han lite förvirrad och visste inte vad jag menade så då försökte jag "rida ännu mer" vilket bara gjorde allt ännu värre!

Men är i alla fall nöjd med Bello och det han gjorde!

Tråkigt träningsinlägg det blev, dressyr inläggen går inte att göra lika bra som hopp träningarna men detta får duga!



KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela