Sofia Lindström

Träning senare idag!

Publicerad 2012-04-22 10:26:03 i Vardag,

Ja, som rubriken lyder!

Vid 3 idag åker jag och Bello till Monica för dressyrträning! Hoppas vädretskippar regn idag så att vi kan vara ute och rida! Så mycket skönare när man kan vara ute + att Bello får mycket bättre framåtbjudning och går allmänt mycket bättre!

Just nu sitter jag och kollar på en ny transport! Är så sjukt sugen på ett UME släp. I transporten vi har nu så har vi inget inbyggt transport skåp, detta betyder att vi får lasta alla saker i bilen vilket är jobbigt, trångt och skitar ner som bara den! Visst är det inget livshotande problem men ändå! Jag gillar inte heller att lägga sadlarna i bilen, vet att det inte är någon fara om de bara ligger ett litet tag men jag är ändå livrädd att de ska forma om sig eller gå sönder!
Vill Verkligen ha en ny transport helt änkelt!

Egentligen ville jag ha en BOJ transport men de har gått i konkurrs så då känns det inte säkert att köpa en sån! Därför är UME önske transporten nu! Stor, rymlig, inbyggd sadelkammare, och man kan köpa till bakdörrar (sånna som Boj transporterna har)

Transporten vi har nu, får man knappt platts med två strhästar i, det funkar kanske om de inte är extremstora (två Bello typ) Men tex Vilmas Ebba kommer nog knappt in i vår transport!

Detta ligget alltså högt på önskelistan, skulle ju inte vara fel att vinna på lotto!


Drömtransporten! UMESLÄP B60

Vad har ni för transport? Är det drömsläpet eller vad skulle ni hälst vilja ha?

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Anni Oveson

Publicerad 2012-04-22 19:40:14

Jag har en XR3000 och jag är supernöjd! mitt absoluta drömsläp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela