Sofia Lindström

Tävling!

Publicerad 2012-04-28 17:14:19 i Vardag,

Idag har jag vart med Vilma på hopptävling hela dagen! Hon har hoppat 1.20 - 1.30 med både Ebba och Gösta så jag var med som hästskötare och fotograf. Blev en hel del promenterande, till och med så mycket att min ena ridsko gick sönder....
Har i alla fall haft en kul dag, och Vilmas hästar var fina, trotts några nedslag så såg det riktigt fint ut!
Tog en massa bilder som jag laddar upp här när Vilma skickat dem till mig!

Även Nocholai från första ponnyakuten var där och tävlade med två hästar, samma klasser som Vilma! Fotade en av hans rundor oxå, laddar upp dem oxå när Vilma har skickat dem! (Y)


Gösta!

Medan jag var med Vilma så var mamma i stallet och longerade Bello åt mig! Han hade gått riktigft bra med ett bra tempo!

Nått annat super kul är att Linnea och Lisa tävlade sin första tävling ihop idag, och vet ni vad? De vann faktiskt sin klass och avantia cup!
Super kul och jag är jätte glas över att Linnea och hennes familj trivs med Lisa! :)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela