Sofia Lindström

söndagens träning!

Publicerad 2012-04-29 19:08:40 i Vardag,

GUD VILKEN BRA TRÄNING DET VAR IDAG!

Efter att Bello fått trava fram med huvet uppe i luften som en himla kamel men efter det blev han faktiskt riktigt mjuk och fin!

Även denna vecka jobbade vi med skritt-galopp arbetet som vi hållt på med ett par träningar i rad och det går bara bättre och bättre. Börjar frå bra koll på skrittarbetet och galoppfattningarna är mer samlade, rena och fina!

Gjorde även lite skänkel vikningar i trav och nu har jag mycket bättre koll på dem, hur jag ska göra för att få Bello att gå på bästa sätt!

Hemma så ska jag träna på hemma är bakdelsvändningar och när jag kommer ur dem ska jag fatta galopp!

Kommer nog bli kanon!

Men ne, nu hinner jag inte blogga mer, sista ponnyakuten nu ju! :O


Så här mke hade vi på Bello förr i tiden för att han skulle gå iform, nu går det galant utan allt det där!

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: mimmi

Publicerad 2012-04-29 21:50:42

Bilder finns uppe nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela