Sofia Lindström

Samma gamla visa!

Publicerad 2012-04-24 17:08:38 i Bello,

Hej på er!

Idag åkte jag till Bello efter att jag vart på sjukhuset!

Fint och varmt hela dagen men när jag skulle rida så började det regna idag igen! Men vi red runt på banan ändå och trotsade vädret idag oxå!
Red med det nya bettet idag, ett tredelat äggbett i guld, tyckte Bello kändes bra på det! Det ända jag stör mig på är min egen ridning, min högerhand vägrar vara still, hur mycket jag än försöker!

Men jag jobbar på det och så länge jag vet om problemet kan man alltid jobba på att lösa sig!

Jobbade mycket i skritt och trav och ingen galopp alls! Men jag är nöjd med Bello, men inte med mig själv!

Nu ska vi iväg på speedway, hör av mig imorgon tror jag! :)

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela