Sofia Lindström

Problem!

Publicerad 2012-04-28 19:40:56 i Vardag,

Imorgon har mamma lovat att jag ska få ett nytt schabrak, till probemet - jag vet inte vilket jag vill ha!
Vet att jag har tjatat om det orangea men idag när vi stod där började jag tveka, ska jag verkligen ta det eller ska jag sattsa på något annat? Kanske ett rött?

Alla de snyggaste schabraken är ju marinblå, älskar den färgen på Bello men ändå, det blir tråkigt i längden att bara komma med samma färg på allt!

Någon som har tips på vad jag ska köpa till min bruna valack? Dressyrschabrak är vad jag söker!


Har ju funderat på detta, men ska det bli ett orange schabrak så blir det nog lami-cell, detta beror på att Schockemöle inte har några matchande benlindor!

Kanske ska sattsa på att designa ett eget shabrak, färgat men ändå diskret? Ja vi får väl se vad som händer! (Y)

Kom med en massa förslag nu! :)

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-04-29 15:01:39

Rött tycker jag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela