Sofia Lindström

Någon mer än jag?

Publicerad 2012-04-21 14:21:17 i Vardag,

Någon mer än jag som sitter framför Tvn, redo att kolla på ridsport?
Håller självklart tummarna extra hårt för svenskarna!

Tycker der är kul att ridsporten uppmärksammas lite mer, speciellt efter att Roffe vann Järringpriset!
Sen är det ju sjukt kul att kolla på snygga hästar och i hoppningen tycker jag det är kul att se hur ryttarna rider, måste säga att jag tycker att endel av dem ser ut att rida väldigt flaxigt och fult... Sen finns det ju de som tex Roffe som ser sjukt mjuk och följsam ut.

Det är något jag strävar efter med min ridning, det ska unte bara gå bra utan det ska även se bra ut!



Nu börjar vi med att hålla tummarna för Tinne Villhelmsson och Partik Kittel!

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-04-26 10:08:33

Världens bästa fotograf till den bilden <3 www.joneus.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela