Sofia Lindström

Lisa

Publicerad 2012-04-05 20:43:00 i Lisa,

Imorgon åker Lisa iväg till en tjej som ska ha henne hemma och rida henne ett tag då hennes egen ponny är halt!
Red i samma lag som denna tjej när jag och Lisa var med i div3 laget och hennes ponny är en bror till Lisa!

Tror det kommer bli jätte bra och att de kommer ha jätte kul ihop, Linnea som tjejen heter är duktig och tycker det ska bli jätte kul att få hem Lisa.
Känns bra att Lisa ska till dem, och de bor nära så jag kan åka och hälsa på när jag vill villket oxå känns bra! Bara lisa kommer igång ordentligt så komemr de nog bli farliga på tävlingsbanorna tor jag! ;)

På tisdag ska de träna lite lätt bara för att linnea ska få känna på henne lite för instruktör så då pratade mamma och jag om att åka och kolla lite! :)


Min fin fina ponny, önskar hon var större!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela