Sofia Lindström

Lisa!

Publicerad 2012-04-10 20:11:01 i Lisa,

Idag var vi som sagt och kollade på när Linnea tränade med Lisa för Tedd.

Hon hoppade inte så mycket efter som Lisa är väldigt sparsamt riden! Men de hoppade lite på framridningen och sedan en kort liten bana!

Det såg jätte bra ut, Lisa var super pigg och verkade tycka att det var sjukt kul!
Så roligt att se, blir så sugen på att rida henne när jag ser någon annan göra det, men tiden räcker inte till + att jag är för lång nu!
Tänk om jag skulle kunnat klona henne till en stor häst med mer dressyrinriktning, det vore världens bästa grej! ^^

Nu ska jag ägna mig åt ännu mera matte plugg! Borde gå och packa danskläder till imorgon oxå.

Imrogon efter skolan blir det att rida Bellom hoppas underlaget är bra så att han kan få ett bättre pass!


Mongo! ^^

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Emma - Dressyrblogg

Publicerad 2012-04-11 18:47:52

fin blogg :) Göra ett bloglovinbyte kanske ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela