Sofia Lindström

Kör hårt!

Publicerad 2012-04-29 12:34:54 i Vardag,

Kör på den orangea outfiten, köper den innan jag åker bort till stallet är tanken!
Åker bort ganska tidigt så att jag hinner fixa Bello ordentligt innan träningen så han bir super snygg! ;)
Ska nog även införskaffa de omtalade Magic brush borstarna för att se om de verkligen är så bra som alla säger! Haha! (Y)

Måste slänga in en liten diss till Sharpman faktiskt, eller inte till hela hela sharpman men... Det är nämnligen så att de har våryra just nu och 50% rabatt på en massa saker! Bla. mitt nya dressyrträns som jag fick för typ 2 veckor sedan, När vi köpte det kostade det typ 700 och nu så kostar det runt 300, lite tråkigt efter som vi väntade på det så länge, hade vi fått vänta lite till hade vi fått det billigare, så typiskt!

Ne, nu ska jag få i mig lite lunch och sen åka bort till Stallet!

Bloggar mer om träningen sen när jag kommer hem! (Y) Ska be mamma filma lite med min mobil så jag kan slänga upp några videos sen! :)



Första ridturen tillsammans med Vilma och Mazza, asså gud! Bello ser ut som en annan häst nu!

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2012-04-29 13:29:04

Kan sälja det för 110kr och då är frakten i det priset. Glömde skriva att det är ett extra hål gjort i det, men inget som ser fult ut :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela