Sofia Lindström

Idag!

Publicerad 2012-04-05 19:29:47 i Vardag,

Idag har som sagt två av mina klasskamrater vart här och ridit!

Började med att vi gav alla hästar lunch och medan de åt så mockade vi boxarna! Tog in och gjorde i ordning hästarna och gick sedan ut på banan!

Elin började rida Lisa och jag red fram Bello lite och sen så fick Maja hoppa upp honom!
Hon ha bara ridigt några gånger innan men jag tycker hon var väldigt duktig och förstod vad jag sa till henne och gjorde som hon skulle, + att hon kunde rida lätt! ;) Hon hade lite svårt att hänga med i Bellos travsteg + att det var lite svårt att hålla igång honom men det gick bra ändå!

Elin red mycket när hon vra mindre och hon har ridit båda mina hästar innan så för henne fick det kanon bra!
Efter ett tag så bytte de och då fick Maja hoppa några små språng på Lisa, travade över och till en början sprang jag med henne men sen hoppade hon lite själv, duktigt!

Elin hade med sin nya kamera så jag tog en massa bilder med den, hon har laddat upp några på sin blogg så jag snodde dem lite! ;)








Haft en super rolig dag och kanon bra med folk som ville mocka åt mig så jag slapp göra det själv! ;)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela