Sofia Lindström

Dressyr!

Publicerad 2012-04-21 16:43:49 i Vardag,

Sitter fortfarande och kollar på dressyren på TVn, Tinne har precis ridigt och jag tycker det såg riktigt bra ut! Hörde dock inte procenten!

I en mellan paus hade de även en intervju med Patrik Kittel, och då fick jag lära mig att han började rida i Tranås, det hade jag verkligen ingen aning om faktiskt, jag visste inte heller att de har haft ett hästgymnasium i Tranås! farför har de inte kvar det för? :O Skulle jag vilja gå på!

Sen när dressyren är slut vet jag inte vad jag ska göra? Har inget plugg och städat har jag redan gjort!
Har även rullat ihop benlindorna som är ny tvättade, vad gör man sen då?



KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-04-21 18:54:23

Häst/dressyrgymnasiet fanns då IngaMay Bylund var verksam i Tranås.Hon bodde även en sväng på Assedun vid Rappestad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela