Sofia Lindström

Dåligt uppdaterat!

Publicerad 2012-04-27 10:50:13 i Vardag,

Hej på er!

Den dåliga uppdateringen i två dagar beror på att den så kallade "dansveckan" är/var igång på skolan!
Genrep och föreställningar!

Dock gällde detta mig bara onsdag och torsdag, och idag är jag hemma. Vårdcentralen och nya blodprover står på schemat, sen så ska jag självklart bort till Bello, mocka och rida. Riktigt taggad faktiskt, fint väder ute!
Dock är jag sjukt trött just nu, gäspar hela tiden och mina ögonlock är tunga men det ska inte hindra mig från att göra saker idag!

hur ser era planer ut för dagen?


Bus killarna!

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Vilma

Publicerad 2012-04-27 22:21:22

Vääärldens söstaste kopp! <3

Postat av: Kajza

Publicerad 2012-04-28 21:00:56

Så fina. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela