Sofia Lindström

Coming Soon!

Publicerad 2012-04-20 18:43:26 i Vardag,

Blev inget stall idag, skulle ju bara mocka till Bello och precis när vi skulle åka bort såg vi att Vilmas mamma hade smsat och berättat att det var mockat åt oss redan!
Så har suttit i soffan och kollat på drerssyr på SVT, de visar världcup tävlingar hela helgen, både dressyr och hoppning!

Är hoppning ikväll kvart över 10 så då ska jag försöka orka hålla mig vaken så att jag kan kolla!

Imorgon blir det stallet på morgonen, rider Bello samtidigt som vi åker och släpper ut hästarna!

Nu har jag fått in tillräkligt med frågor i frågestunden, ska svara på de sista och sedan laddar jag upp svaren här i bloggen!


Skänkelvikning mot (om ni frågar Bello) läskiga huset!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela