Sofia Lindström

Ridning

Publicerad 2011-10-02 15:52:06 i Bello,

Dagen började med att jag hjälpte mina bästa vän Vilma att bortsa hennes hästar innan hon åkte på träning. Sov nämnligen hos henne i natt och har även mina hästar i hennes stall.
Borstade och fixade och hjälpde dem sedan att lasta.
När de hade åkt fick Bello ett pass på vår lilla sandbana. Lite markarbete med två bommar, och jag tyckte faktiskt att han var fin!


Såhär såg dagens övning ut, kom ifrån båda håll och övade mest på att placera honom vis bommarna och att rida med endast ytter hjälperna. Ibörjan fattade han inte alls vad jag ville men sen gick det riktigt bra! Är så nöjd med min lilla kille!

Efter det blev det lunchfodring och sen åkte mamma och jag en sväng förbi sharpman.
Kommer snart ett inlägg med vad jag köpte! :)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela