Sofia Lindström

Ridigt Bello!

Publicerad 2011-10-09 20:02:20 i Bello,

Halloj!

Kom hem från Axel vid 2, då var det bara att käka och sedan åka bort till Bello!
Red ett pass på sanbanan, han var lite jobbigt och ovillig vissa stunder men jag tycker ändå att det gick helt okej! Hoppade några språng på ett litet sockerbits hinder, hade dock ingen martingal på, vilket resulterade i att när jag skulle bromsa efter hindren hade bello huvudet bland molnen!
Men men, han kom i alla fall fint på alla hinder, jämn galopp, inget tittande, hoppade inte av för lång ifrån eller för nära och inget bus efteråt! Super bra! :)

Blev inte ett allt för hårt pass då det blir dressyrträning för Monica bergström imorgon. Har ridit för henne 3 gånger och ser redan stora resultat och skillnader i mon ridning! Även verkligen super nöjd!

Blev väldigt sen bloggning då jag har vart tvungen att plugga som en idiot hela kvällen! Har kultrushistoria prov på tisdag och hinner knappt plugga något alls imorgon! Får se om jag hinner slänga in något inlägg imorgon efter träningen, kan vara så att jag ägnar hela kvällen åt pluggandet, men förhoppningsvis inte!



Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela