Sofia Lindström

Ponny!

Publicerad 2011-10-31 09:43:28 i Vardag,

Halloj!

Vaknade supertidigt idag så gick upp och käkade frukost innan jag satte mig vid Tv:n med min laptop i knät.
Läste lite hästbloggar och blev så himla sugen på att ha en ponny att tävla både dressyr och hoppning med!
Som jag skrivigt tidigare är mitt tävlande med Lisa nog slut, och för tilfället är träningarna det oxå. Känner mig väldigt stor på henne!

Sitter i alla fall och kollar runt på hästnet, vilket självklart gör att jag blir ännu mer sugen på en D-ponny att tävla mitt sista ponnyår.
Kan inte riktigt beskriva kännslan men jaaa, tävla ponny vill jag i alla fall!

Mamma och jag ska försöka hyra ut Lisa till någon som skulle vilja ha henne lite längre, samt kansk träna och tävla henne men inte i de allra svåraste klasserna!

Ja, det var dagens funderingar och tankar om hästar! ^^
Vid halv 11 ska jag bort till stallet och rida med Vilma, ska fota henne och Gösta oxå, får se om hon kanske kan ta lite bilder på mig ocå Bello oxå! :)
Kommer bilder hit så fort Vilma skickar eller lägger in på facebook.
Sen har vi även planerat in en höstfotografering med hästarna på onsdag innan jag och Bello åker på träning för Monica! :)


Mina fina! ♥

Bloggar sen när jag kommer hem från stallet! :)

KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela