Sofia Lindström

Nu blogg om mig och mina hästar!

Publicerad 2011-10-01 14:28:24 i Vardag,

HEJ!

Jag som kommer blogga om mitt hästliv i denna blogg heter Sofia. Jag är 17 år och har två egna hästar, en storhäst och en ponny!
Har ridit sedan jag var 7 och fick min första foderhäst när jag var 10, min första egna häst fick jag när jag var 12!
Förvödrogt går jag andra året på gymnasiet och där är det estetiska programet med dansinriktning som gäller för min del!

Här kommer jag ensats uppdatera om mina hästar, framgångar och motgångar, shopping, träning och tävling!
Vill ni läsa om min vardag kan ni kika in på www.sofialindstroms.blogg.se

Kommer en pressentation av mina två hästar om en stund! :)


Detta är alltså jag, en rödhårig tjej, 163 cm lång! (Y)
Bara att fråga om ni vill veta något!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela