Sofia Lindström

Lisa!

Publicerad 2011-10-01 14:55:35 i Lisa,

Lisa är ponnyn jag köpte när jag var 12.
Hon är född -96 e.Dart Light u.Burmona

En galen och envis liten ponny som jag älskar mest av allt! Vi har tränat och tävlat hoppning ganska så länge och i våras var vi med i klubbens div 3 lag.
För något år sedan skadade hon sig och under igångsättngen var hon hos en fodervärd och jag fick sedan tilbaka henne i februari!
Nu i slutet av sommaren skulle vi tävlat med laget i div. 2 men det blev aldrig så pga. sjukdom och födhinder!

Köpte henne från ridskolan i Mjölby där hon stått nästan hela sitt liv, när jag fick henne kunde ingen av oss något så på våra 5 år tillsammans har vi gjort sjukt stora framsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela