Sofia Lindström

Lisa har motionerats

Publicerad 2011-10-24 19:36:06 i Vardag,

Idag hade jag lite bråttom till stallet efter att jag hade vart hos tandläkaren. Mamma och jag var nänmligen tvugna att hinna till affären innan den stängde så att vi kunde handla mat!

Blev i alla fall att jag red Lisa ett pass på banan, inte speciellt länge men hon fick röra på sig och springa av sig lite!
Det blev en himla fart på henne när Vilmas häst Mazzarinne galopperade upp mot staketet bakom oss, hade planerat att göra en halt på medellinjen men istället for vi rakt fram i en himla fart!

Gjorde ganska mycket halter vilket hon är riktigt bra på, försökte även med några skänkelvikningar men det var inte så poppulärt, speciellt inte när de andra hästarna fick gå in ifrån hagarna! ^^


Jag och min lilla pärla!

Funderar på att kanske göra ett inlägg om lite olika hästar som jag har ridigt om det skulle vara intressant?
Säkert ingen som kommer svara på frågan men ja...
Kommer nog komma upp ett sånt inlägg någon gång under veckan! :)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela