Sofia Lindström

Lisa!

Publicerad 2011-10-08 17:23:51 i Lisa,

Idag var jag och shoppade med mamma och efter det åkte jag bort till stallet och red min lilla ponny!
Red runt lite på banan och tränade lite övergångar!
Tycker Lisa är ganska tråkig att rida på banan om man inte ska hoppa. Hon är nämvligen aldrig riden i form, har trälat med det sedan jag fick henne men efter som hon alltid gått på ridskola innan det så förstår hon inte riktigt vad jag menar.
Men men, vi gör vårt bästa och har kul i alla fall!
Kommer trappa ner lisas träningar och tävlingar nu, blir nog kanske inga mer tävlingar alls utan endast träningar!
Hon har problem med magen och får ibland "kolik" attacker (som inte är kolik men hon får ont i magen med samma symtom som kolik) Så jag tycker att hon kan få ta det lugnt och bara ha roligt istället! :)



KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela