Sofia Lindström

Ingen tid!

Publicerad 2011-10-30 16:09:43 i Vardag,

Igår fanns ingen tid till bloggning och idag finns ingen tid till ridning!

Mamma och jag skrittade ut på Bello och Lisa i ca 30 minuter i går, var duktiga och var i stallet redan vid 10. Efter dte blev det att mocka boxarna samt städa ut transporten då vi skulle ha den här hemma så att vi kunde köra grejer till soptippen!

Åkte in till Tranås sen efter stallet, där jag spenderade hela dagen och natten, kom hem runt 12 idag, käkade lunch och sedan kom min systers sambo runt kvart i 2 och då var vi ute och övningskörde en timma!
Har bakat lite snabbt och om någon timma ska vi åka hem till min syster för lite kvällsmys med mat och så (fixade efterrätt tidigare när jag bakade)
Därför kommer jag alltså inte hinna rida idag, men båda hästar har gått rätt bra denna veckan och skrittades igår samt reds i fredags så de kan få en vilodag.

Nu åker mamma och jag bort till stallet och mockar i alla fall. Sen ska jag försöka fixa lite tidsinställa inlägg! :)


Bild från i sommras när vi skrittade upp till vallen, red Lisa och hade Bello som handhäst.
Dock Var Vilmas häst Ebba tjurig och lite brunstig så hon sparkade/trampade Bello lite på benet, men det blev bara ett sår och han varken haltade eller ömmade!

Kan oxå talaom att en desigt till bloggen är på G! :)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela