Sofia Lindström

Igår och idag!

Publicerad 2011-10-05 20:18:08 i Vardag,

Igår hade jag studiedag, sov hos min pojkvän och kom hem runt 1 och då var det bara att käka och sedan åka bort till stallet och rida båda mina fina små hästar.

Bello hade fått nya skor så han fixk "bara" skritt arbetas i 30 minuter. Lisa har gårr väldigt lugnt den senaste tiden så jag red barbacka på henne igår, travade och galopperade lite öven en upphöjd bom!
kan säga att hon inte är den lättaste att rida barbacka på. Dels går hon ju aldrig i form så hon blir mycket svårare att sitta på och sen så är hon ju ganska liten till mig, med smala bogar och låg manke vilket gör att jag nästan hanmnade på halsen efter 3 galoppsptrång! ^^

Men men, båda skötte sig riktigt bra och Bello var kanon fin!

Idag fick båda hästar stå så att jag kunde plugga och sedan följa med min Kompis Vilma på hennes träning.
MEN imorgon hinner jag rida båda två gott och väl. Har bara en lektion så är hemma vid 10 och efter det behöver jag inte åka tillbaka till tranås förens vid kvart i 4! (Y)


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela