Sofia Lindström

Glömda grejer!

Publicerad 2011-10-19 19:28:26 i Vardag,

Hallo!

Idag åkte jag och mamma bort mot stallet vid 5 tiden, och innan det var vi på sharpman och hämtade hoppsadeln som vart på omvärmning!

Mockade båda boxar när vi kom till stallet och sen fick hästarna komma in!

Mamma longerade Lisa och jag red Bello!
Tog ett tag innan vi kom ut, insåg att både, padd, stigbyglar+stigläder och sadelgjord var kvar hemma, typiskt!
Testade en himla massa av Vilmas sadelgjordar men det hela slutade med att jag fick ta Lisas!

Red hela passet utan stigbyglar och jag tyckte att Bello kändes jätte fin faktiskt, något loj mot skänkeln och "stanna" hjälpen, men det ska vi ändra på!

Imorgon har mamma hand om hästarna då jag är i skolan och sen så har jag PA hela kvällen!


En ponny jag hade på ridläger i sommras!
Kan tillägga att hon hade stannat två gånger på hindret innan bilden togs, och jag var super sjuk och fick åka till akuten straxt efter att jag kommit hem samma dag! (Var avslutnings tävling)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela